Materiały szkoleniowe
- Prezentacja programu pn. - N1.pdf
„Człowiek, środowisko, integracja. Aktywna edukacja na obszarach chronionych”- Czym jest program
- Cele programu
- Adresaci programu
- Dlaczego warto zrealizować program?
- Informacje o poruszaniu się po segregatorze
- Scenariusze i karty pracy
- Scenariusze i karty pracy
- Scenariusz pt. „Ochrona przyrody” N2_1.pdf
- Karta pracy dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych
- Scenariusz pt. „Natura 2000” N2_2.pdf
- Karta pracy dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych
- Scenariusz pt. „Ochrona gatunkowa zwierząt, roślin i grzybów” N2_3.pdf
- Karta pracy dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych
- Scenariusz pt. „Chcę żyć ekologicznie” N2_4.pdf
- Karta pracy dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
- Karta pracy dla uczniów szkół ponadpodstawowych
- Scenariusz pt. „Ochrona przyrody” N2_1.pdf
- Zadania aktywizujące i załączniki do scenariuszy
- Ochrona przyrody N3_1.pdf
- Zadanie aktywizujące – Tabliczka „Pomnik przyrody”
- Zadanie aktywizujące – Poszukiwania pomników przyrody
- Zadanie aktywizujące – Memo – parki narodowe
- Zadanie aktywizujące – Opowieść o rezerwacie Las Piwnicki
- Natura 2000 N3_2.pdf
- Zadanie aktywizujące – Obserwacje ornitologiczne – zajęcia terenowe
- Załącznik – Klucz do rozpoznawania ptaków wodnych
- Załącznik – Klucz do rozpoznawania ptaków leśnych
- Zadanie aktywizujące – Logo Natura 2000 – kolorowanka
- Ochrona gatunkowa zwierząt, roślin i grzybów N3_3.pdf
- Zadanie aktywizujące – Puzzle – gatunki chronione
- Zadanie aktywizujące – Gatunki chronione w Polsce – domino
- Zadanie aktywizujące – Gra edukacyjna – „Gatunki Natura 2000”
- Załącznik – klucz do rozpoznawania płazów
- Zadanie aktywizujące – Rebusy – gatunki chronione
- Chcę żyć ekologicznie N3_4.pdf
- Załącznik – Ekoznaki
- Zadanie aktywizujące – Ekologiczna hierarchia środków transportu
- Załącznik – Ochrona przyrody w Polsce – tekst źródłowy
- Zadanie aktywizujące – Krzyżówka – Chcę żyć ekologicznie
- Zadanie aktywizujące – Tabliczki edukacyjne – „Jak dbać o otaczające nas środowisko”
- Zadanie aktywizujące – Gra edukacyjna – „Dobry dla środowiska – dobry dla siebie”
- Ochrona przyrody N3_1.pdf